czwartek, 12 kwietnia 2012

new in


New in - poncho in light grey colour :). I'm person who really looooves to be warm, and I easily catch all sorts of illness, so I bought a poncho - it will keep me warm on cold summer nights :)

And I invite you all to my "mini" blog on pinger: http:/komciak.pinger.pl - I'm teaching myself to write systematically and I will probably return here, in some time. For now, please check my blog on pinger for outfits (rarely), cosmetics (more often), nail polish swatches (just started with that) and generally lot of rambling (only in polish).
Kisses to you all,
Kasia


5 komentarzy:

  1. W sumie nie wiem, na którym blogu powinnam zostawić komentarz, ale próbuję na tym. Postaram się wszystko wyjaśnić, ale nie za dużo, bo wtedy w moim odczuciu opowiadanie trochę straci.
    1. Tematyka - wiem, to jest okropne, od razu kojarzy się z wampirkami i tymi wszystkimi zmierzchami. Aż boli, szczególnie, że fanką piękności wampirycznych nie jestem - preferuję klasykę - "Poganka", "Wampir", "Dracula" jednak to musi być. Po prostu mam pewien pomysł i przez kilka, lub kilkanaście części będą musieli czytelnicy odkrywać ze mną co i jak ---> próbowałam się trochę wybronić, ale podczas pisania tego komentarza, zauważyłam że raczej się nie da. Opowiadanie z wątku wampirycznego samo, mam nadzieję sprawnie, się wybroni.
    2. Kwestia imion. Europa Wschodnia i Piorun -> Według ONZetowskiego podziału Europy Wschodniej i czysto romantycznego, jakkolwiek to brzmi, Polska należy do Europy Wschodniej. Ale wróćmy do opowiadania napisałam "wschodniej Europy", nie "Europy Wschodniej" a to zasadnicza różnica. :) No i kwestia czemu mówi o sobie, że jest ze wschodniej Europy też wyjaśni się w trakcie, w sumie dla spostrzegawczych już w drugiej lub trzeciej części :)
    Korea - wiem, znam zasady i grunt koreański, ze względu zarówno studiów, języka, jak i zainteresowań jest mi bliższy niż japoński :) Kwestia imienia Ayi też z czasem będzie się wyjaśniała i jest połączona z kwestią wątku wampirycznego. Ani kwestii imienia ani kwestii wątku wampirycznego nie mogę wyjaśnić bardziej, bo cały pomysł legnie u podstaw. Wytrwali, mam nadzieję, że tacy się znajdą, odkryją co i jak :)
    W sumie wybronić mi się nie udało, bo wszystko będzie wyjaśnione w trakcie opowiadania :) Mam nadzieję, że nie zniechęcisz się za bardzo i raz na jakiś czas uda Ci się zajrzeć.
    Dziękuję za konstruktywną krytykę i zapraszam w przyszłości,
    Makteka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi,

    Nice blog. We love it.
    We'd like to invite you as our 1st group of fashionista to join WhatIWear in a conquest to inspire the world,changing one wardrobe at a time.

    Click HERE to become a member - www.whatiwear.com
    Or check our blog at blog.whatiwear.com

    --
    Here are some members who have already joined us.
    Anastasia Siantar - brownplatform.com
    Andree Judd - avantgardien.tumblr.com
    Willabell Ong - paledivision.blogspot.com
    Marie Hamm - themavenpost.blogpost.com
    Paris & London - themadtwins.blogspot.com
    Alyssa Lau - theordinarypeoples.blogspot.com
    Nadine Drexler - whengreengrasswasyellowonpictures.com
    White Lace - whitelace.ro
    Becka Häggblom - sunshineinnorth.blogspot.com
    Michalina Z - stook-pook.blogspot.com
    Jessica C - westmountfashionista.com
    Claradevi Handriatmadja - luce-dale.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubisz pastelowe sweterki ? U MNIE DO WYGRANIA ! miętowy, pleciony

    http://paulinaablog.blogspot.com/2012/11/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham poncha! Sama mam kilka i noszę bardzo często :)

    OdpowiedzUsuń