wtorek, 27 kwietnia 2010

Twin Heart



"let's go out and play
I don't feel too well I'm sorry
We don't have much time
I'm too young to die I'm so scared"



Oh hi, long time no see ;)
Jak widac ciezko mi sie rozstac ze zdjeciami w beznadziejnej jakosci, ale to dlatego, ze ja raczej nie robie zdjec swoim ubiorom - a jak juz to na szybko komorka, bo obiecalam komus tam pokazac, albo nei wiem czy tak moze byc, albo cos albo cos. To zdjecie takze mialo takie zastosowanie - nie moglam sie zdecydowac w co wsadzic tylek na koncert Julii Marcell (ktory byl genialny swoja droga, uwielbiam Julie, ma przepiekny glos i slicznie sie usmiecha!).

Zakochalam sie ostatnio we fryzurze w dwie kitki - to dlatego, ze fascynuje mnie swiezo odkryta dlugosc moich wlosow. Zawsze nosilam je w kitku, albo w koku i nie zauwazylam jak bardzo juz urosly :D. Bardziej podobam sie sobie w mniej 'odstajacych' kitkach niz na fotce, no ale wtedy to pierwszy raz byl, nie mialam jeszcze wprawy ;d. Teraz juz nauczylam sie mniej wiecej jak robic urocze kitki na dzaponska school girl :D.


Oke, ubrania na focie:
flanelowa koszula - Terranova
spodenki - DIY
tank top - second hand
legginsy - gift (ale new yorker chyba xd niestety ucierpialy na after party po koncercie - bo wypadl mi szlug z reki prosto na noge XD)
buty - Tally Weil (chyba tak to sie pisze XD mam straszne problemy z zapamietaniem nazwy tego sklepu xD)


Bye - Bye~!!!! <3>


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz